091011'

Klick, klick låter datamusen och har gjort hela eftermiddagen idag.
vilken tråkig dag jag har haft, har bara suttit vid datorn och det börjar kännas i ryggen nu, inte bra, inte bra. Tydligen hade det kommit snö imorse och tack och lov för att jag slapp se det. Tur jag sov lite längre idag. På tal om sova så kanske jag borde lägga mig nu, ska förmodligen till Fredrik och fixa lite imorgon, när han inte är hemma.. Tråkigt, men det måste bli gjort. Får se vad mamma är på för humör.

Sitter och försöker hitta musik att lägga in på telefonen, så dålig musik det finns här i världen. Laddade ner musik från one tree hill och antog att det skulle finnas bra musik där, men icke.. bara någon enstaka låt. Däremot har jag kommit på att jag ska börja spara lite pengar till att köpa alla one tree hill-boxar. det skulle gå på ungefär 1700 för alla som kommit ut, inte så farligt ändå kanske? en som är pågång också, men det kan jag lugna mig med att köpa. Ja, jag vill ha boxarna!

Nu ska jag försöka avsluta mitt datasittande, gå och sova kanske och fortsätta sakna Fredrik. Hoppas på bra drömmar inatt, eftersom jag är själv då som sagt.. usch.. jag väntar på dig. <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0