091003

Godmorgon dalarna. Halv nio är klockan och jag sitter här och väntar på att jag och mamma ska åka till borlänge och shoppa lite. Jag är jätte nöjd över gårdagen i skolan, kom em runt tio igår kväll. Hade roligt i köket och allt gick bra och bäst av allt var att jag hittade min ring i mina kockbyxor. Jag har letat efter den i flera månader nu och har ganska nyss tappat hoppet för att hitta den, men igår så dök den upp långt nere i kockbyxornas ficka. Efter alla tvättar som dom byxorna gått igenom sen ringen kom bort? Känns bra iaf!
Nej, nu springer mamma runt här och verkar lite stressad så jag ska kolla läget lite. Ikväll blir det förhoppningsvis lördagsmyyyys. <3 Och pluggning. :( Hej!


..det jag har i sikte för dagen. plus en mobiltelefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0