091003'

Igen, kom hem från borlänge vid tre-tiden. Skönt att komma hem i tid. Och med kläder dessutom, nöjd över mina köp. Tror jag iaf, jag har inte ens provat allt än. Men hittade ett par byxor som jag är nöjd över! nästan första gången jag köpt ett par byxor på H&M som jag förälskat mig i. Hoppas dom håller sig i samma skick efter tvättning sen också.. Lite orolig. Jaja. Sitter och väntar på att Fredrik ska dyka upp och finnas i min närhet resten av kvällen och natten. Ska nog åka och handla en snabbis snart, något gott till ikväll. Efte det tar jag en dusch och kryper ner i soffan antar jag. inte är Idah hos Tobbe heller, tråkigt! Vi hade behövt mer än fem minuter när vi träffades här om dagen, det blev lite snabbt där tråkigt nog. Men idah har praktik här sen! Det känns jäkligt bra, då får jag se henner oftare. :)
fick mig faktist en ny telefon idag också, så äntligen fick min älskade lillebror tillbaka sin. Undra om han hoppade högt av glädje? tänkte inte på det. Hm. Nu får det vara nog, nu ska jag prova kläder sen handla. Puws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0