091002

Satt nyss och tänkte igenom vad jag skulle skriva här, men tappade hela "berättelsen" när jag tomt tittade på ett spindelnät utanför fönstret. Det är verkligen oktober. För mig är det sjukt för det här året hra gått så fruktansvärt fort. jag minns förra året, förra årets oktober. Faktist, det är som det var igår. Nästan. Jag blir nästan lite full i skratt när jag tänker på det. Ett år sen, det låter stort och mycket men egentligen är det bara ett år. 12 månader, 365 dagar. Nu låter det ännu mindre.

Usch för hösten egentligen, det är kallt! Och jag ser verkligen inte fram emot vintern. Vinter, så värdelöst. Så kallt och vitt. Blaskigt eller isigt på backen. Usch nej, jag ser inte fram emot vintern.

ska snart packa ihop mina saker och gå över till Idah enn snabbis innan jag sen går till tåget som går om 45 minuter. Malung next, wiho? -Nej. Men vi har Fisk- och Skaldjusafton ikväll och jag ser fram emot det lite faktist. Det blir nog kul, bara allt går som det ska. Däremot kommer jag hem rätt sent, ett minus i det hela.
Jag har ju sovmorgon, och varför kan man aldrig sova ut när man har sovmorgon? Jag vaknade före klockan idag, rätt pigg också! Däremot börjar jag känna av lite trötthet i ögonen nu, great.
Men jag gick upp med fredrik imorse runt halv nio, när han åkt till sin "skola" så satt jag mig och åt en frukost i lugn och ro. Sen kom mamma upp, och oskar som skulle till skolan. Så då blev det lite mer rörelse i huset här. Och nyss åkte mamma. Så nu är det tomt igen, därför tar jag mitt ppick och pack och går till världens bästa Idah nu. :) Hejs!


för några år sedan


Kommentarer
Postat av: Idah

Great! <3

2009-10-02 @ 11:59:04
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0