Torsdag..

Sitter i skolan just nu. Har egentligen sovmorgon, men åkte hit med Kenny imorse ändå. Som vanligt. Har svenska prov idag, i språkhistoria, så vi får väl se hur det går. Pluggade en del igår, så det är bara att hoppas på att det sitter kvar i huvudet idag. Imorgon är det matteprov, och jag har inte gjort ett enda tal sen vi fick den nya läraren.. vilket är några veckor sedan. Fast vi har börjat om på nytt i planeringen, så det är ett prov på det vi redan haft typ. Matteprov på måndag med fick jag höra, gudars! :o Blir lite pluggning hemma hos Kenny idag, han ska få hjälpa mig.. Lite.

Har fortfarande lite små-ont i halsen ibland, men inte så farligt som det varit. Verkligen inte. Hade så ont i halsen så jag spydde på måndagsmorgonen. Fy!! Nu får det vara slut på sjukligheten. Jag är sjuk hela tiden. Har börjat äta lite mer vitaminer nu, så vi får väl se vad det ger för resultat.

tack och hej, puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0