sweet home

Hade hemlängtan igår. Var i skolan till sent &
stannade sen hos kenny senare för att följa med till Mora/Sollerön idag,
vilket inte alls var meningen från början.

Tog en långtur med sparkarna igår, i månskenet.
Blev självklart sjuk igår, halsen igen. Vad annars?
Jämt sjuk, börjar bli less på det här.
Sovit dåligt inatt men plågade mig ändå
upp imorse för att följa med till Mora.

Att vara i Mora och gå i affärer med
halsont, sprängande huvudvärk och antagligen feber
är inte något man hurrar över. Drygt.
Hittade mig en tröja och köpte en mascara iaf.
Åkte senare till Sollerön, kollade bl.a på deras stuga dom har där.
Så dit ska vi till sommaren, mysigt :)
Well, well, till Mora åkte jag med Kenny, Lillasyster Ebba och Peter.
Det var kul att följa med iaf!

Var meningen att jag kulle träffat Idah nu ikväll, men
vi skippar det pga mig jävla feber jag har nu. :(
Tar det när jag blir frisk ist! Bättre det.

skönt att vara hemma iaf, i mitt lugna hem.
Som slut på det här inlägget säger jag
puss på dig kenny, jag älskar dig.

<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0