kjhgfvbnj

jag tänker på er tre, och våra minnen ihop.
jag tänker på er mer än vad ni tror
jag tänker på er, så gott som varje dag

jag saknar att få se era ansikten varje dag,
jag saknar era skratt,
jag saknar allt fjant med er,
jag saknar eran närhet,
jag saknar att ni jävlas med mig och
kallar mig "skogs-mus"..

jag saknar er!!!!!!!!!!
vill bara att ni ska veta att jag tänker på er, ofta.



kolla på bilden, ser ni.. ni, mina flix, samlade..
förlåt för att de blivit som de blivit.
jag saknar er iaf!
 
 


Kommentarer
Postat av: spett

och jag askanr dig marie, varje dag. och jag saknar förr! älskade du

2009-02-01 @ 21:20:57
Postat av: Johannasprutmaaaan

Bästa du!

Vi tänker på dej varje dag ska du veta .

2009-02-19 @ 21:31:24
URL: http://joosundman.blogg.se/
Postat av: Pidis

;/

MISSU

<3

2009-03-15 @ 21:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0