900816

som vanligt sätter jag mig här, skriver in rubriken men grubblar över vad jag ska skriva.
det är skönt att skriva. bara skriva om ingenting. fast det är fruktansvärt ointressant.
Trodde jag hade fått min lön från FK, men det är tydligen från något annat?
är det så att det blivit ett missförstånd med Vansbro simningen, och att jag
fått dubbel lön från dom, så måste jag lämna tillbaka det jag nu redan har spenderat.
Det värsta är att det är pengar jag inte spenderat på ett skit. Bara onödiga saker.
Sorgligt ibland. Pengar, pengar som idag styr världen!

Nu är det en vecka kvar på lovet, och jag har ingenting planerat.
Det har jag iofs inte haft på hela sommaren, men ändå.
Känns som att det kommer bli en tom vecka.
Alla andra börjar skolan, mina kära åker till falun.
Och fan ta mig om jag inte åker till Falun någon helg nu under
andra året på gymnasiet. Tredje året blir det väl inte så,
för då bor jag förmodligen i sälen.
Så nej, jag ska allt dra mina fingrar ur röven någon helg och åka dit till dom.
men inte än på ett tag. :)

var i Äppelbo med johanna idag, oavgjord match.
träffade hampus och samuel, kul att se dom igen. :)
annars så sprang vi efter ungar där på sidan av fotbollsplanen.
nu är det reeeeeeeeeeegn ute, burr!
hej.

Secondhand Serenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0