090802

känner att det får vara nog med allt just nu
jag vet inte vad jag själv orkar, tycker eller vill
roligt är vad jag vill ha, komma på andra tankar hela tiden
men nu verkar det bara bli fel
alla andra tror fel

jag har inte kommit över det än, inte
och det går inte över på en vecka
jag saknar, tänker och vill ibland bara skrika
jag kollar på kort och minns
när jag är själv kan tankarna göra mig tokig
och ögonen fyllas av tårar som jag fort tränger bort

men folk förstår inte, och just nu verkar alla vara sura.
det finns för många minnen för att bara slänga iväg
och aldrig mer tänka på. det funkar bara inte så

det enda jag försöker göra är att släppa, allt
det går till en viss del, men som sagt. allt jag gör nu blir bara fel
och jag börjar förstå varför jag är en "förhållande-människa"
förmodligen så vet jag inte hur man är singel längre
hur man ska beté sig som singel, glad eller sur?
själv föredrar jag glad. men det blir väl fel det som med allt annat
jag kan inte sånt här så jag kanske borde söka hjälp eller något

jävla skit, fylla ikväll? ha-ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0