100523

Det beörjar bli grönt!!
-Det är meningen jag tänkt på att jag skulle skrivit här ända sedan det började bli lite grönt i träden. Men helt plötsligt så tycker jag att allt är grönt. Tänkte ta ett kort sen och lägga in. Bara för att ha kvar till nästa år och se om det är lika grönt då.
Även om det regnar ganska mycket, eller har i alla fall gjort den här veckan vad jag minns. Så klagar jag inte, jag är faktist lite glad över regnet, och tackar gud där uppe för att det inte är snö. Äntligen är all snö borta!! Men man kanske inte ska glädja sig för mycket, förra året kom det snö i slutet av maj.. Så vem vet.

Regn.. När jag tänkte på regnet kunde jag inte låta bli att slå på låten "jag har väntat på ett regn" med Lasseeeeee... Och vem har inte fått bästa presenten? Jo, jag. Och vem fick jag den av? Jo, Fredrik. Och vad var det? Jo.. BILJETTER TILL LARS WINNERBÄCK. Som han och jag ska gå på, i juli. Glad? Ja. Jätte glad? Ja! :)

Nej, jag har inte tid att skriva mer, åker till noret för att äta lite och sedan ner till Ulla för att hålla fredrik sällskap ett tag innan jag åker hem till Vansbro. Får se hur mycket jag orkar ikväll, antingen blir det pluggning inför psykologiprovet, eller så ska jag hoppas på att Idah är hemma så jag kan få lite Idah-time. Det var veckor sedan sist. Men som man säger, det spelar ingen roll om det går veckor eller dagar innan man ses så vet man att det är fortfarande en riktigt kär vän.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0