100518

Artonde maj, redan! Tiden går så fort nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Det ska hinnas med så mycket nu, inom en månad. Allt i skolan ska vara klart, och så körkortet.. Det där jäkla körkortet. Hur ska jag få tid med det!? Det är den stora frågan.
Egentligen har jag inte varken ord inom mig, lust inom mig eller tid inom mig till att sitta här och skriva. Men va fan? Tänkte bara skriva ner en kort tanke jag fick på bussen idag. Jag tycker att bussar är som karuseller!
Dom har någon likhet, det är som.. För det första så gilla rjag inte karuseller, för att jag blir illamående har jag fått för mig. Och bussar, gillar jag inte heller.. För att jag ibland blir illamående. Men det beror också på vilken karsuell man sätter sig i, och det beror på viken busschaufför det är. Likheten? Jag såg den, du kanske inte gjorde det. Men jag gjorde det. På något konstigt sätt. Jag kan gilla karuseller, men det beror på hur den är. Jag kan gilla bussar och slippa bli illamående, men det beror på vilken busschaufför.. Kanske? Jag har i alla fall fått för mig att jag bli illamående på bussen när det är vissa speciella chaffisar. Kanske är jag ensam om det, kanske inte.

Äh, vet inte om det framgick vad jag egentligen tänkte men orkar inte läsa igenom det igen. Nu ska jag gå ner, tja

love you, f <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0