100309

Jag vet då aldrig hur jag ska börja ett inlägg här, det är alltid lika svårt för jag ahr inget att berätta.
jo, det har jag visst. För er som bryr er om mina "i-lands-problem" som Fredrik kallar dom så har jag nåot att berätta. Jag fick nog av mina ögonbryn idag så jag rakade av dom, eller nej. Bort dom, säger man..
Och jag skojade där. Men jag fick faktist nog av dom, och skulle försöka forma dom lite. Men insåg att jag hade inte min noppare med mig, så jag var duktig och tog en rakhyvel. Bra Marie, bra val. Och det blev inte så mycket skillnad förutom att jag har jävligt ont på huden, där dom ofärgade ögonbrynshåren suttit. Haha. Såå ja, vad kan man säga? "i-land-problem"!

Håller faktist på att komma ikapp i skolan just nu och det känns fantastiskt. Jag känner ingen press alls utan Svenskan som jag har kvar ska jag göra med ro, eftersom det inte verar behöva vara klart påett tag. Och hotell kan jag sitta och göra lite varje dag. Jag har bild att göra, med ligger rätt okej till där ändå tror jag. Lite efter, men det är så. Får skylla på praktiken! Och så samhäll, vi fick väl reda på idag att vi ska ha prov ändå. Åh, äntligen! Eller inte.. Men ja. Det är snart påsklov ju!! Man ska väl inte klaga. :)

Är hemma hos mamma ikväll. Har bara suttit och glott på tvskärmen och ätit massa onyttigt. Fredrik jobbar inatt så vi har en natt ifrån varandra. Det blir mycket så nu när han börjat jobba, men man får väl se det positiva i det också. Jag kan se positivt i det, det är nyttigt i förhållandet och jag får chansen att umgås med min familj på den tiden och även ha lite tid för mig själv ibland. Sen finns det ju såklart dom dagarna man inte alls känner så och bara vill ligga och kramas, men det får man längta tilldå istället. :)

och har fått för mig att jag ska börja simma, jag köpte mig ett par glasögon sist jag simmade och funderar på en baddräkt. ingen sån där ful, utan mer en.. sån här!


mer än så har jag inte att säga. Jag tackar mina underbara vänner för att dom finns!
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0