100305

Jaha, nehej. Vad ska man säga? Trycka ur sig något över huvud taget? Njae, ingen lust med det faktist. Kollade på mitt tidigare inlägg.. kanske fick folk en uppfattning om att jag var deppig. Men jag kan säga det, tvärt om. Jag har det bra som jag har det nu och högstadiet var som det var. Jag är inte missnöjd och jag ängrar ingenting och inte längre ledsen över vad som hänt. Ja, jag erkänner. Jag har varit ledsen över det, men mmm.. vad ska man säga? Känner bara att vissa är skrattretande.

Nog om det. Och över till annat, det finns så komiska människor som man bara inte orkar med och jag kan inte förstå hur man kunnat lita på vissa människor? Varför gjorde man det egentligen? Kanske för att man trodde att det var riktiga vänner? Haha. Ja, dumt av mig. Jag tar på mig skulden!

Va irriterad jag känner mig, skrattretande irriterad. Men jag ska sluta.
Idag ska det nog hända lite iaf, hoppas jag. Ska och simma en vända med Linda, Julia och Sofie senare. Och förhoppningsvis så ska min man och jag riva tapeter lite senare och kanske ta en klunkt alkohol eller två. Det skadar väl inte? Helt själva? Haha.

Nej, om jag ska ta och pilla honom under armen och åka till Noret och käka nu då. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0