100628

Har haft min första dag på den två veckor långa sommarjobbet idag. Känns lite konstigt sådär, vet inte riktigt hur man ska göra och säga, men det kommer väl. "Tröstar" mig själv med att säga att det var första dagen, så det blir nog bra bara jag lär mig. Även om dagen inte har varit så händelserik så sprang i alla fall eftermiddagen iväg. Efter att jag hade haft min lunch på jobbet så rann tiden bara iväg, hann inte riktigt med. Hoppas på att hela dagen blir så imorgon.

Jaha, dagen har då varit fin med blå himmel och sol. Varmt är det då ibland så man kan smälta bort. Försökte sitta i lugn och ro i skoggan med körkortsboken i högsta hugg men insåg att det var ganska hopplöst, läste men tog inte in någonting. Antagligen för att jag hade en tidigt morgon.

Var och sköt upp körkortet idag, skulle egentligen tagit det förra veckan, but no! Får bli senare.. Tog mig ett litet prat med Tomas och åkte sen med Idah till håkanssons och fikade, en god mjukglass med lakritstoping, MMH! så har jag umgåtts med henne lite i solen.
just nu sitte jag och inte gör ett skit, antar att jag sitter och väntar på att fredrik ska komma. när nu det blir..
Åhåhåhå så skönt det hade varit och få legat kvar bredvid honom imorse, men icke. Hard work, work!!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0