100624

Inte kan jag påstå att det är någon speciell känsla i kroppen inte, egentligen har det varit en vanlig dag, fast en händelsefull dag, vilket iofs inte blir en vanlig dag.
Vaknade imorse av att Fredrik och hans familj kom in i sovrummet där jag låg och snarkade, dom sjön och gav mig jordgubbar och glass när jag vaknat till liv, och även paket! Fick en jätte fin väska av svärmor och c/o, och även lite mer smått o gott. :)
Runt tolv idag så åkte vi till vansbro, där jag fick köpa mitt första cigarettpaket, haha, så töntigt det kändes.. Det var inte dirket den där WIHO, 18!! ÄNTLIGEN FÅR JAG KÖPA. Nono, haha.. Well, well. What can i say? Det underlättar ju, slipper man stri på andra.
Åkte hem till pappa och började göra tårta som nu är uppäten, och fixade lite inför fikatimmen som vi haft här i eftermiddagen. Och folk var det, mer än vad jag räknat med. Farmor, farfar, Kerstin, kusin Åse och faster Helena, Fredriks föräldrar och lillasyster, och så min familj då. Mysigt! Satt här ute i solen och fikade på den "nya" verandan. Så nu hr vi invigt den, som pappa sa.

Efter en stund åkte alla hem och så blev det lugnt. Ända till Hanna, Johan och Roger kom. Och lilla Doris! Jennie kommer imorgon.. Då något hemligt ska hända med mig. !?
sitter iaf och väntar på att Hanna och Oskar ska komma och ställa pizza på bordet. I vantan sitter jag spikad här och grabbarna i soffan, fotboll.. Vad annars nu för tiden?

Börjar bli trött på fotbollen som går på tv, och vi ska inte ens tala om "de berömda tutorna" som surrar hela dagarna. Nej fy.. Nu får det räcka snart.

Har fått många fina gratulationer på facebook som jag tackar för. Och jag har haft en fin dag med nära och kära, en jätte fin och solig dag med värme!
Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0