100621

Vaknade tolv idag, och har faktist inte gjort så mycket annat än att varit hos Idah och Tobbe och spelat Wii och snackat lite bajs tillsammans med dom och min käresta.
Åkte in hos pappa en vända innan vi for hem till Järna, och råkade vara kvar där ett bra tag eftersom farmor och farfar dök upp där. Satt och hade det lite mysigt på pappas nya veranda, eller ja.. relativt nya. Jag är då nöjd med den, och det tror jag verkligen att pappa är också. Så skönt att sitta där ute och umgås på kvällen och ha solen skinade i ansiktet. Just det, det har varit rätt fint väder idag, hoppas jag fått lite färg iaf. :)

Just nu sitter jag och freddie och kollar på tv, men känner mig helt slut i kroppen så jag vill då såva snart.. Kanske håller på att bli sjuk? Nej.. jag tror inte det. Känns inte så, men det skulle väl sitta bra nu va? Nu när systrarna och deras respektive kommer hem i helgen, då både fredrik och jag fyller år i helgen och det kommer bli kalas både här och där. Och på fredag får jag inte boka in något, för då har systrarna bus bokat mig, och jag vet inte vad dom har i kikan'.. Antar att andra ska vara med också, fredrik iaf.. hm... Ser en hemsk möhippa framför mig, bara för att man blir arton. Haha, nej, så hemskt blir det nog inte. Men jag är nog beredd på det värsta när dom är i farten. ;)

Nej, det jag egentligen skulle göra på bloggen nu var att skriva något kort till Fredrik. Skulle vilja visa min uppskattning.. Inte för att man gör det genom att skriva ett inlägg på bloggen direkt, men ah.. Jag kan iaf skriva att Jag älskar dig Fredrik, och jag vill vara med dig, och jag är glad att jag har dig, att jag fått dela alla dessa månader med dig.. Just det, för två dagar sedan (i lördags) så hade vi 10 månader tillsammans! :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt :) GRATTIS MIN VÄN! vi hade 16 månader idag, eller igår blir det nu när klockan är över tolv :)

2010-06-22 @ 00:00:58
Postat av: Idah

Grattis till dom fina 10månaderna, ni är fina tsm helt enkelt! All lycka till er, för du är ju trots allt min bästa vän och du förtjänar det bästa pullan. Love u <3

2010-06-22 @ 00:10:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0