100613

Usch och fy och blä vilken långtråkig dag jag har haft idag!! Och även om humöret var väldigt dåligt tidigare idag, eller ungefär hela dagen så har det blivit lite bättre nu. Kanske för att jag får gå och lägga mig snart?
Är hemma hos pappa inatt, men hade hellre velat vara i Järna och rivit tapeter för jag känner verkligen "pressen" i kropen till att få det där klart. Jag vill ha det klart! Det blir aldrig klart annars, inte för oss, som har hela händerna i röven hela dagarna. Nej, inte riktigt men typ. Det ser ut som ett bombnedslag hemma där och det ska fixas i veckan! Hoppas att den där tre-lagers-tapepten inte jävlas allt för mycket, utan att jag får det gjort nu.. I veckan. Fredrik får städa och jag får riva tapeter, skit bra!
Jaja, nog prat om det där.
Sitter här och kollar på tatueringar.. Jag tror att jag blir lite sugen. Har ju mina funderingar. Tidigare har jag altid tänkt tatuera in mina barns namn eller personnummer, men kom på en annan idé okså, för ett litet tag sedan. Och det är att tatuera in mina fantastiska föräldrar. Däremot vill jag inte säga hur, för ingen annan ska få ta min idé. haha!
Skulle nog vilja ha den upp mot nacken eller mellan skulderbladen. Hittade en bild på google..
Får se då, om jag vågar!

typ... där!



Hm. jaha.. Idag, dagen idag behöver jag inte ens prata om. Har inte hänt mycket. Fredrik jobbar inatt och jag är som sagt hos pappa. Några andra kvällar har vi varit vid Gensen, där familjen Knuts har stuga. Så mysigt så!

Nu tog det nog slut på fantasi om att hitta något att prata om, så jag tackar för mig. En vecka framöver.
Just det, såg att det är ungefär en vecka mellan alla mina inlägg. Komiskt, men tråkigt. Altid roigt att kolla tillbaka sen, så jag kanske borde skriva mer. Äh. skit samma. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0