blää

är precis vad jag känner nu. illamående och trött. Vet inte varför jag är så trött hela tiden? Igår sov jag till och med en vända på dagen. Borde skaffa mig energi, med vart ska den komma ifrån?
Och illamåendet.. känns som magkatarr.
Det som stör mig mest när det gäller magkatarren är allt man inte ska göra när man har det. Inte äta fet mat, inte stark mat, inte rökt mat, inte dricka juice, kaffe eller alkohol.. och bla, bla, bla.
Alkohol har jag märkt att det inte går att dricka längre, jag har försökt flera gånger sen jag hade magkatarr sist, och så fort jag dricker en droppe eller två så säger magen ifrån. Får väl se det positivt kanske. "Hä går full hä ö" :)

Jaja. Om jag ska fortsätta med alkkoholprat så kan jag säga att om det nu blir så att jag åker till malung i veckan, så ska jag åka dito ch vara nykter. Tror att det kan vara både roligare och skönare. Inte kan det då vara svårt att hålla det när jag aldrig blir sugen, haha. Däremot.. pengar. Det är ett stort problem i mitt liv på alla möjliga sätt. Ska försöka fixa pengar så jag kan åka.

Känner att jag luktar väligt äckligt nu, tror det är kläderna jag har på mig. Så nu ska det tas en snabbdusch. Få lite varmt vatten på magen kanske släpper på illamåendet. :)

en sak till.. JAG ÄLSKAR DIG FREDRIK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0