<3

Det finns ingen som slår dig.. Min vän.

min vän som är min bästa vän,
min vän som är den finaste man kan skåda,
min vän som jag får pussa hur mycket jag vill på,
min vän som jag får krama när jag vill,
min vän som jag bråkar med,
min vän som står ut med mig när jag är konstigt sur,
min vän som jag delar nästan all min tid med,
min vän som jag delar minnen med,
min vän som jag snart spenderat ett år med,
min vän som jag tycker så mycket om att jag ibland får panik på något konstigt sätt (fråga mig inte varför, det är en känsla),
min vän som ger mig fina presenter,
min vän som egentligen inte tycker om min musik men lyssnar ändå,
min vän som jag pratar problem med,
min vän som jag vet tycker om mig och vill umgås med mig,
min vän som jag är lat med,
min vän som jag skrattar med,
min vän som jag ibland kittlar i sidan,
min vän som jag diskuterar med (fast jag nästan aldrig vinner),
min vän som jag dricker läsk med om kvällarna,
min vän som jag äter onyttig som nyttig mat med,
min vän som har en familj som ger vacker kärlek,
min vän som jag så gott som alltid sover med,
min vän som jag älskar,
min vän som jag är kär i,
min vän som jag bor ihop med,
min vän som jag varje kväll får en godnatt puss av,
Du är min vän, min pojkvän.
Och du är världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0