100713

Haha, tycker själv att jag är lite rolig när det gäller att skriva blogg. När jag kollar tidigare inlägg som skrivits så har jag nästan två veckors mellanrum mellan varje, det händer ofta iaf. Och även den här gången. Det var två veckor sedan.
Tycker min blogg är tråkig, borde kanske ta mer kort i vardagen och lägga in. Så får i alla fall någon nyfiken människa kolla, om den nu vill.
Och på tal om nyfikna människor.. bilddagboken? Jag förstår inte varför jag inte tar bort den, har inte lagt in en bild sen i mars tror jag. Enda anledning att jag har den kvar är för att ha kvar gamla minnen som finns.
Men, komiskt att folk är så nyfikna och jag vet inte på vad. Även fast jag inte lagt in någon bild så är dom där och snokar. Vad är det som är så intressant? Kanske letar dom efter färsk information som dom sedan kan ha att skvallra om eller störa sig på. Men gör det om ni vill, det är okej. :)

Haha. skvaller.. Vi satt och pratade om det i helgen, jag och mina två systrar. Det finns verkligen dom som lever på att veta saker om andra, det är då en sak som är säkert att vi kom fram till. Vad har man för användning av andra man knappt hälsar på? Varför ens prata om dom? Visst, man kan prata om andra. Men man behöver inte prata skit för det. Det är stor skillnad på skit prat och skit prat. Den som fattar det, den fattar det. Andra gör inte det, det är så världen är.

Jaha. Nog om skit prat, haha.
Var i västerås i helgen, flydde från Vansbrosimningen. Och jag vet inte om vi gjorde rätt i det, jag och fredrik. Men vi båda tyckte nog att det var väldigt skönt att få komma iväg ett tag. Har haft det riktigt bra, med mycket tid för att umgås med några av dom närmaste människorna i mitt liv, så jag är nöjd!

Hinner inte skriva mer än såhär, ska iväg och spela tennis med fredrik, idah och tobbe snart. Förhoppningsvis så får jag köpa mig ett eget racket idag! :)

puss och peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0