optiker

Jo men visst.. Jag var till optikern idag och gjorde mig ett syntest, och visst hade ögonen ändrat sig sedan sist. Sist jag var där var för två år sedan, eftersom jag skulle börja köra bil. Den här gången var jag där eftersom jag själv börjat känna av att jag inte ser lika bra längre.
Nog hade jag allt rätt för jag ska få skaffa mig ett par glasögon som jag ska ha vid tv'n och så.
Inte är jag dyster till det inte, jag har länge velat haft det och varit mer positiv till det än negativ, men det negativa kommer kanske med åren. Men, men. Inget som bekymrar mig just nu. Tycker att det är rätt fint med glasögon, få se bara hur jag passar i det. Hehe ;)



Annars då? jo, var i Gensen ikväll och umgicks med Maggan och Rune, mysigt som alltid.
imorgon ska jag vara hemma hos pappa över natten, få se om dom är filmsugna då da kanske, v ilket som inte var sist jag var där.. Tråkmånsar. :P

Jaja, PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0