100409

Det är så att snoret börjar rinna och någon stackars tår börjar rinna. Jag hinner inte tänka något, det bara kommer. Bara för att jag råkade små på den där låten. Den där jävla låten. Tur att jag inte hör den så ofta.
Det på minner mig om allt, om jag väl börjar fundera. Men varför ska jag ens släppa en tår över det? Oftast är det inte ens sorgliga minnen som dyker upp. Mer dom där dagarna i skolan i högstadiet då jag hade mina skratt och fjantiga stunder med Bäbben och gänget. Eller gången när jag och Idah var och åkte skateboard och inlines. Tiden då Idah blev mer och mer min bästa vän. Vi hade mycket roligt förut, jag vet att vi hade det, trots att vi kanske inte gjorde så mycket. Ändå har vi många fina minnen tillsammans.

Nu när låten är slut känns det nästan tomt? Kanske ska slå på den igen då, och sjunga med den här gången.. förmodligen kan jag den utantill än. Den där låten.. Den där jävla fina låten.




Nu ska jag gå över till Idah en snabbis, så jag tackar för mig för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Idah

Blir lite tårögd när jag hör den här låten, det kommer upp så mycket minnen i skallen så jag blir nästan förvirrad. Vilka tider vi haft!



Vi får se till att ha fler såna tider, typ innan jag flyttar till Vansbro då ska vi ha ett jäääkla kalas i Falun! Det kommer att bli great, du är bäst <3

2010-04-10 @ 14:33:50
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0