100403

Hej som fan!
Nu var det då nästan en månad sedan jag skrev här sist. Men jag är nog helt tom på ord för den här bloggen, vad ska jag skriva egentligen? om min vardag där jag sitter framför tvn? Äh, kan väl berätta lite vad som hänt iaf.. Hm.

Påsklov har jag och det kan man absolut inte klaga över, ska försöka plugga ikapp skolan nu, för som vanligt så ligger man efter. Men det är bara att försöka ta tag i det och få det gjort.
Under dagarna nu, påskdagarna, så har det inte hänt så jätte mycket. Jag var sjuk nu innan påsk, så jag har dubbelt påsklov, najs! Iaf, så snorade jag klart i torsdags tror jag, så den dagen var det mest att vila och ta en promenad med hundarna.
På fredagen vaknade jag och Fredrik upp här hos mamma och runt ett på middaen så åkte vi till Eldforsen till farmor och farfar. Var bara meningen att vi skulle dit och fika, men det blev att vi stannade där ända till halv tio på kvällen. Mina kusiner Åse och Tove och faster Helena är här över helgen och även dom var hos farmor i fredags, så vi satt där och hade en mysig eftermiddag tillsammans. Tillslut tog vi oss därifrån och köpte oss en kebabrulle innan vi somnade.

Igår så hade vi en städdag i Järna. Vi hade fått besök av hunda myror, inte för att jag räknade, men dom var nog kanske hundra. två hundra.. små äckliga myror. Men vi hade väl mycket gott att bjuda på i köket. Efter att jag hade dödat ett antal med fingrarna så kom fredrik med den fina ídeén att vi kunde ju ta hårspray, så vi hade krig med myrorna genom att däda dom med hårspray. Och såklart blev det städning i några timmar efter det. På eftermiddagen åkte vi till Jensen, som det heter, där familjen Knuts stuga ligger. Var där och fick mat i magen och myste, öppnade plastpåsar, spelade kort och lyssnade på tystnaden.

Idag däremot har det inte här så mycket, jag ska nog träffa Åse om ett tag. Tråkigt nog så var inte Idah hemma i Vansbro, annars hade jag gått över till henne en vända. Men det är väl så, hon flyttar väl till Vansbro snart så då får vi mer tid! :) 

Jaha, vad ska jag skriva.. Inget mer. Puss och kram och pill i röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0