090929

september månad, nu har den gått snart också.
det är hemskt så fort det går.
och det är höst, riktig höst nu vad jag förstår för
imorse var det frost på bänkarna när vi klev av
bussen vid skolan och mina ben höll på att frysa till
is när vi stod där och kände hur vinden ville blåsa bort oss.
det är kallt, jävligt kallt ute.

skolan idag var lite jobbig men, ja vad man nu ska säga.
sitter och väntar på fredrik just nu så jag kanske kan få
ligga och ha det lite mysigt framför tvn.
imorgon börjar jag kvart över åtta på morgonen, usch.
men vi ska ha en kurs i alkoholhantering imorgon.
hoppas på att det blir intressant iaf. :)
försöker hitta musik att lägga in på telefonen, det går mindre bra.

för övrigt tycker jag att människor är fantastiska!
fantastiska på att ljuga, fantastiska på att vara nyfikna,
fantastiska på att lägga sig i andras liv, fantastiska
på att visa att dom finns. fantastiska människor!
många gånger är nog människor en lögn? kanske..

tack o hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0