090922

Sitter i skolan och lyssnar på Linneás tangenslag när hon skriver sin CV. Svenska är vad vi har, men ingenting jag orkar med just nu så jag sitter bara och knappar här. Har varit en ganska seg dag. Men nu ska jag få åka hem, om tio minuter. Mmh så skönt. Linnéa åker med mig också och är hos mig en timme i väntan på att Tobbe ska komma hem från skolan. Frågan är bara vad vi ska roa oss med i en timme. Hmh, det löser sig nog. Det går väl rätt fort. :)
Ikväll är det bio, flickan som lekte med elden. Hoppas på att Idah hänger på och ser den iaf, hennes kära kunde inte. Tråkigt. Men jag har ju iaf lille Fredrik med mig. Mums på det som folk brukar säga.
Nu ska vi åka med bussen, tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0