090918

Höst var det ja, och därför färgade jag håret mörkt idag!
det känns bra att vara mörk igen, faktist. inte till en början..
jag saknade nästan den blonda färgen direkt. men efter
att ha tittat på mig själv i spegeln 1000 gånger om, så känns
det bra. :) Sitter just nu och väntar på att min syster och hennes
man ska komma hem hit till Dalarna. Jag ska sätta igång och
laga lite mat snart, tacos är vad jag och min familj ska gotta oss med ikväll.
min älskade mamma fyller år imorgon så jag vet inte om vi slår till och myser lite
extra ikväll. men det ska bli gott med lite mat i magen!
hade ett litet samtal med idah idag, var ett litet tag sen sist, som vanligt så
saknar jag dig, vill bara att du ska veta det.
kan påpeka också att jag har konstiga drömmar nu för tiden,
drömde att Linda hade en snopp här om natten, tror det kanske var inatt.
haha, sjukt! men vad jag kommer ihåg såg det jävligt roligt ut.


Kommentarer
Postat av: lind

hahahaha åh herregud

2009-09-19 @ 21:06:50
URL: http://tintis.blogg.se/
Postat av: Idispidis

Saknar dig också ska du veta, ses snart? :)

<3

2009-09-20 @ 13:30:19
Postat av: Marie

Ja älskade Idah, vi ses snart igen. På tisdag! <3

2009-09-20 @ 14:10:33
URL: http://smarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0