090912

Ja, vad ska man säga. Herregud vilka dagar jag har, dom går upp och ned hela tiden. Igår var jag glad och ganska positiv, idag känner jag redan hur dålig dag det här kommer bli. Dålig dag i huvudet iaf. Sjukt hur människor kan påverka varandra. Jag är för brydd för att ens finnas i den här världen ibland tror jag. Undra hur jag ska klara mig senare i livet? Inte alls kan jag tro.
Men just nu känner jag bara för att få flytta härifrån, jag är så trött på Vansbro. Vad finns det att göra här egentligen? Sitta och titta på folk man ser varje dag? Går man ut på "krogen" så är det fortfarande samma gamla vanliga människor där. Så värdelöst. Så nej, jag skulle vilja flytta. Nu. Två år kvar bara...
Sen ska jag då härifrån, skaffa ett jobb i en stad där jag trivs och förväntansfullt träffa nya människor. gifta mig, skaffa barn och leva ett riktigt tråkigt "svensson-liv". Japp, det är vad jag vill. 17 år, och vill redan det. Undra om det är ovanligt..

Men som dom säger, det blir väl aldrig som man tänkt sig.

Ska leka modell med Idah idag är det tänkt, det kan bli kul!
Får lite att sysselsäta mig med iaf. Nu blir det frukost.
Peace på Lotta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0