090910

hade precis skrivit ett inlägg, råkade klicka bort det. och orkar inte skriva ett nytt nu. och jag ska låta bli att göra ett "enter-slag" ett tag.. det blir extra jobbigt att läsa den här texten då. sammanfattar det jag tänkte skriva. jag är sjuk, kunde knappt prata i morse för att min hals har angripits av onda bakterier, jag slapp vandringen idag pga det vilket känns skönt men jag tycker synd om dom andra somär ute och går eller kanske sover just nu om dom kan där ute i kylan vill säga, jag är även ledig då från skolan imorgon och ska sitta hemma och vänta på att Idah ska komma till Tobbe så jag får träffa henne en vända för hon är lite saknad, min syster är hemma över natten och det känns bra, min andra syster hanna kommer nästa helg. yey!

har percis kollat på idol och blev helt kär i en killes röst
http://www.youtube.com/watch?v=E5f3tUBMO30
vilken röst.. & det bagge gör får mig att rysa. haha! bagge är söööööööt.

snart ska jag lägga mig och försöka sova och hoppas på att jag
slipper hosta inatt som jag gjort hela dagen.
godnatt!

nya kläder vill jag ha, börjar bli trött på mina!
något som jag extra mycket vill ha.. får dessa två bilder visa

 

mums




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0