091030

äntligen! äntligen, äntligen är det fredag. som jag har längtat!
sov något så fruktansvärt skönt inatt och det var nog den kämpigaste
morgonen på länge att stiga upp ur sängen. kom hem vid tio igår
och kröp ned under täcket ganksa omgående, och somnade bums
efter att ha avslutat mitt samtal med fredrik då.

Köksdagen gick bra igår, fick många skratt men det var
trögt efter klockan sex. så i tre timmar satt vi i skolan..
tittade på varandra, tittade på klockan och fortsatte sedan titta på varandra.
men det gick väl, klockan blev nio till slut och vi fick åka hem.

idag handlar det om en dag i köket och jag hoppas att vi är klara med allt
lite tidigare än halv två idag så jag får åka med tåget.
ser inte fram emot den här dagen pga att jag är så trött, nej usch.

imorgon ska jag till kyrkogården och sätta ljus vid två gravar iaf.
måste komma ihåg att köpa ljus!

nej, nu är klockan halv åtta.. dags att blåsa håret och borsta tänderna.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0