091113

Houhou. Sitter och är lite smått irriterad men vet faktist inte på vad. Det är fredag, men en rätt värdelös sådan. Har bara varit i skolan en dag den här veckan, vilket känns hemskt och att jag ligger efter ännu mer nu. Kanske mycket mer?
Jag vill ut! Jag har en dag när jag känner mig instängd. Instängd och tråkig. Jag vill ut och ha roligt, kanske till och med festa. Spola tillbaka tiden och vara fruktansvärt omogen. Jag sa inte att jag var mogen nu, men nog har man väl mognat på något år. Nej, ut och ha roligt, det är vad jag känner för.
Men det lär väl inte bli ikväll förstår jag.

Jag ska plugga, snart så.
Just nu sitter jag och skriver med Andreas, vilket var säkert en månad sedan. Har glömt bort att den människan kan få mig att skratta när som helst. Får nog ta och träffa honom snart igen.

nu ska jag sätta igång med psykologi. hej!

F <3


Kommentarer
Postat av: F

lööve

2009-11-16 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0