091111

Ännu en dag som jag varit hemma från skolan.. Jag tror att jag börjar bli lite efter i ämnena nu. Har en del att göra och har fkatist försökt göra lite idag. Har inte orkat fullt ut bara. Mestadels av dagen så har jag legat och kollat på One tree hill, har legat i soffan från klockan nio imorse, när Fredrik åkte. Så jag tror jag har hunnit med två skivor, vilket blir åtta avsnitt, plus ett, nio? undra om det stämmer.. Hemskt om jag sett så mycket, då snackar man nog om att vara en potatis i soffan. Men, men.. Det är smällar man får ta.
Åkte inte till skolan idag för att min mage kråglar som vanligt. Jag har en hemsk värk i magen och oftast på morgonen, är illamående och oroar mig för att sätta mig på bussen för att jag tror att jag ska spy. Så nja, vissa dagar skippar jag den bussresan och försöker plugga hemma istället, vilket idag inte gick så jätte bra men jag har fått lite gjort iaf. :)

Har varit själv här hemma hela dagen idag, Fredrik var i skolan och så kom han hem i knappt en halvtimme tror jag så åkte han med sitt gäng till Borlänge. Men han är väl påväg hem snart antar jag. Då ska jag tigga massage! ;P
Inte kommer Idah över heller, hon verkar vara utslagen idag. Och då är vi två, så vi ligger på varsitt ställe bara, träffar henne imorgon istället då kanske. :)

Ska försöka skriva en Essä om språket jag anväder i vardagen, och jag förstår inte irktgit grejen. Men okej, jag ska göra ett försök. Snart så..
Diskat skulle jag gjort, lagt in kläder i garderoben och småstädat lite. Men icke! Jag orkar inte.

Hoppas på att magen är bättre imorgon. Fick en tid hos doktorn nästa vecka. Blir lite nervös när det gäller sånt, men mina nära och kära börjar nog bli ganska trötta på mitt gnällande om att jag har ont i magen. Förhoppningsvis blir det ändring på det. Det har nästan hållt på ett år nu.. Fyfan.
Nej, om det beror på stress så är nog inte stress min grej. Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0