091105

Man kan väl säga att första snön kom igår, inatt och idag?
Två centimeter snö, kan det stämma?
Jag gillar det inte, verkligen inte. Jag avskyr snö!
Kallt, blött och att man får snöflingor i ögonen när man tittar upp.
Nej, det enda som är fint med snö är när man sitter inne med
tända ljus och myser med en liten kopp glögg.

Sitter i skolan just nu, lunchservering idag.
Jag är hovmästare vilket känns rätt skönt med tanke på
att jag somnade inte förren runt halv ett inatt tror jag..
så huvudet är rätt segt idag. Men dagen blir nog bra ändå.
Längtar till att få åka hem bara. Hem och burra in mig i soffan
eller kanske försöka göra någon nytta med att städa ihop lite,
ta min man i handen och plocka in kläder i garderoberna..
kanske till och med plugga lite. Ett måste, men orken kanske inte håller.

Usch så det snöar ute, ställde mig frågan om ifall jag
blir deppig pga snön.. Kanske?
Som sagt, jag gillar den inte!
Bor man i Sverige så får man leva Sverige. Höhö.

Nu ringer personaltelefonen! HEJ

Kommentarer
Postat av: Idah

Ja jävla snö!

Alla bara "åh vad roligt med snö" typ INTE. :(

Så jävla kallt och trist och man vill bara

typ sitta inne, jag hatar att vara frussn' :(



Puss på dig stumpis <3

2009-11-05 @ 11:19:57
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0