091101

Noveber! usch så tiden går..
Helgen har varit lugn tillsammans med min man och det
enda som hänt är vi suttit klistrade framför tvn och pressat
One Tree Hill. Yeye, skönt och bra! Ska försöka montera
ihop tvbänken idag, på tiden nu kanske. Den har legat
där på golvet i kartongen i någon vecka nu.
Sitter och lyssnar på låten
"If it means a lot to you" med A day to remember,
tänker på idah och skulle kunna börja gråta för
att det var så länge sedan sist.. Uhja.
Idag har jag nog en sån där känslig dag
då jag har lätt för att gråta, haha.
tur jag har fredrik bredvid mig iaf. :)
Var och tände ljus på gravar igår, han och jag.
Mysigt och sorgligt.  Sjukt att man själv en dag kommer
ligga under jorden och ha en sten vid sig som visar vem man var.
Jaja.. En lugn Halloween blev det iaf.

La, la la la, la la la
Now everybody's singin'
La, la la la, la la la



Kommentarer
Postat av: Pidis

Saknar dig gumman, snart syns vi <3

2009-11-01 @ 16:17:32
URL: http://jagochidah.blogg.se/
Postat av: Idah

Skriiiiv blogg oftare!! :o

2009-11-04 @ 12:58:33
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0