jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu

jag sitter och lyssnar på lars winnerbäck och mellissa horn på youtube när dom sjunger "om du lämnade mig nu", live i göteborg. det får mig att rysa. jag funderar mycket över hur vad jag skulle göra om jag såg honom på en sceen. jag skulle bara rysa genom hela kroppen om och om igen, bara titta på honom och gråta. hans texter har i alla fall gripit tag i mig. många gånger om. och hans röst gör mig lugn i kroppen.

Jennie, Roger, barnen och hunden åkte nyss. Det blev tomt och jag hade gråten i halsen när jag kramade dom hejdå. Jag förstår inte varför jag är så känslig för det där ibland. Det har alltid gått upp och ner, men jag avskyr att säga hejdå till mina nära och kära som bor ganska långt bort.
Men jag ska rensa bort alla mina ledsna tankar med en promenad eller något. Känner för att springa men det har jag absolut ingen kondition till. Synd. En promenad runt Saltvik skulle inte skada. Tråkigt att gå själv bara, vill ha Idah med mig men hon verkar upptagen eftersom hon inte svarar på mitt sms. Johanna är i Falun över dagen så hon kan inte heller följa. Så jag får väl gå själv då.
Inlineas skulle inte sitta fel iofs, ändå tråkigt att vara ute själv.

Det är som det är, nu ska jag ta en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0