091230

Sitter här och känner mig lite tom. Har ingen ork alls idag.
Magen värker, men inte den gamla vanliga. bara en sån där "vanlig" värk man får en gång i månaden. Konstig värk det där. Jag har även myror i fingrarna, känns skumt när jag skriver faktist.

Ska väl åka hem till Mamma idag, antar jag. Vi får inte igång på bilen, men hon kanske hämtar mig. Har egentligen ingen lust alls att åka dit, men det är väl så ibland. Fredrik kan inte följa med heller för han ska jobba imorgon. Och imorgon är det nyårsafton.. Jippi.. Eller inte, nej. Jag vet inte vad jag ska göra, eller hur jag ska göra. Om det blir så att jag går ut så ska det inte bli mycket drickande iaf, jag ska ha en lugn kväll, nästan helt utan alkohol. Räcker med någon cider att smutta på kanske, eller bara ett vinglas. Jag känner hur det inte frestar alls med att dricka. Egentligen vill jag faktist till Malung imorgon. Åka dit och ha riktigt roligt med vänner, men så blir det inte.. Men det skulle vara trevligt. Som förut när man var ut och hade roligt med dom, johanna, linnea och hennes "limaflickor", ellie m.fl. Om inte annat Lotta.
Jag saknar Lotta lite faktist. Jag saknar rätt många. Och någon jag saknar allra mest är nog Idah. Min fina, älskade vän Idah. Vi har inte pratat på jätte länge och det känns förjävligt. Kanske får jag skicka iväg något sms senare och höra om hon är hos Tobbe. Kanske går amn ver dit en vända ikväll isf. Eller imorgon? Förmodligen så ska dom t i vansbro, så man kanske trippar till dom innan dom springer åt något annat håll. Jag vet inte, vi får se. :)

Jaja.. Nu orkar jag inte skriva mer, tack o heeej

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag är i Vansbro på nyår och jag ska faktiskt ta det lugnt, inget överdrivet drickande, en film lite gott att äta och kanske något glas vin. Du/ni får gärna vara med nu när jag och Tobbe skaffat riktig tv osv. Skulle vara mysigt att träffa dig snart gumman. Skickar dig ett sms snart. Puss darling <3

2009-12-31 @ 02:33:34
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0