091227

Har syskonen hemma, fick lite julklappar igår och sådär. Jag fick skorna jag inte hade råd att köpa i Västerås när jag var där sist. Nöjd!
Fredrik jobbar inatt, tråkigt. Men vi får roa oss här hemma. Höra hur telefonen ringer gång på gång, ligga på soffan och bara glo i väggen. Vad annat kan man göra?
För första gången på några månader så kommer jag sova hemma i Vansbri inatt, det var länge sedan sist.
Magen har fått något fnatt för sig också, aldrig haft så ont förr. Måste väl klaga på någonting, så det får bli magen. Förstoppning den här gången? Skulle väl verkligen sitta fint, mh. åh så gott!

Har inte mycket att säga. Funderar lite över vad som händer på nyår också, för en gångs skull kanske man borde ta sig ut? Bara lite? Fortsätter magen såhär så lär det inte bli en rolig nyårsafton. Sen kan man fundera på varför  man ska få lov att dricka också. Eller få lov.. det behöver man inte. Men varför dricka? Varför dricka sprit? Det ställer väl oftast till med skit. Sprit.. Alkohol.. Vad finns det för bra i det?

Nej, tackar för mig. Hehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0