091210

Började dagen med en dusch och sitter just nu med blött hår och äter en god frukost. Förhoppningsvis kommer den här dagen bli bättre, jag hoppas det. Gårdagen var jobbig. Jag kunde inte sluta stöda mig på vissa saker. Inget jag tänker gå in på, men det är bara att bita ihop och hålla minen ibland.
Tåget går om lie mindre än en timme så jag ska strax göra iordning det sista. Jag och min kära grupp ska vara i köket idag, känns som att det kommer bli rätt så kul iaf.. Man får väl hoppas på det bästa.
Men jag kan garantera er om att jag kommer vara totalt slut i kroppen efter den här veckan, kände det redan igår. Så det blir en lugn helg, som alltid annars. :) Om inte Borlänge kanske..
och just det, det här är första veckan på länge (säkert månader) som jag är i skolan en hel vecka. En full veka, utan att vara borta en dag. Har under den senaste tiden varit borta från skolan minst en dag i veckan. Ändrig på det! Jullov snart, underbart. Kanske tar en tripp till Västerås då. Får se då :)

Kort från i tisdags var det jag skulle lägga upp, okejdå.. några då. Senare ikväll kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0