091208

Klippt och skuren, hm. Blir man någonsinn nöjd när man klipper sig?
Undra varför det är så, att man aldrig blir helt nöjd utan stör sig alltid på något med klippningen.
Konstigt det där, hoppas på att håret fortsätter växa bara.
Skulle vara lite smått hemskt om det slutade göra det nu,
bara för att jag än en gång är missnöjd.
Man vänjer sig, jag ska allt hitta på ett knep.

Idag och resen av veckan så har vi sovmorgon.
Julbord, julbord.. Kul, kul, kul.
Börjar ett eller två om dagarna och det känns bra!
Få sovmorgon och kunna ta det lugnt på morgonen.
Tåget går om en och en halv timme så innan dess ska jag
fixa iordning allt och laga något att äta.

Tomteluvor på huvudet ikväll, jag ser fram emot julbord.
Nu.. käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0