091202

Hemma idag, har en hemsk värk i armen igår.
Ett tag trodde jag nästan att den skulle ramla av så fort jag rörde på den.
Så ont att jag kände mig handikappad och faktist skrattade åt mig själv emellan åt.
Haha. Ja, men idag är det bättre. Lite, lite smått snuvig i näsan. Märks knappt.
Kanske slipper bli sjuk av den?

Imorgon är det bio, det kostar pengar.
Måste köpa julklappar, det kostar pengar.
Men julklapparna blir bara till Fredrik och hans föräldrar. :)
Som tur är så har vi inte julklappar i min familj.
Men i "min andra", verkar det som ;)

Satt här och kollade runt lite och inser att jag kanske borde sluta med det.
Jag blir bara irriterad tillslut, jag klarar inte av att se det där vissa människor skriver.
Blir människor bättre i andras ögon är dom skriver
"saknar dig, sötaste, bästa du", när dom knappt känner personerna dom skriver det till?
Nej, jag tycker att ni är pinsamma.

Ska åka och äta, sen måste det nog pluggas lite. :(

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0