090805

kan inte koncentrera mig
orden snurrar runt, texterna snurrar
lyssnar på Lasse.W och tänker
som han säger:
är man trygg bakom väggarna här hemma
när man inte vill möta världens
verklighet..
eller är man för rädd och försiktig?
ska man vara det eller ska man inte?
innerst inne är jag nog rädd, tror jag.
rädd för att allt jag gör ska bli fel.
haha, det blir nog det också. toppen.

ofta blir det som första meningen i låten Fix you
"When you try your best but you don't succeed"
man försöker göra så bra av allt
men man lyckas sällan

ibland kanske man vill alla anda så väl
men inte tänker på vad man själv vill eller tycker
jag grubblar för mycket ibland
ibland så mycket att min mamma blir arg på mig
till och med idah tycker att jag grubblar för mycket
hon som alltid annars tyckt om att jag grubblar
haha, dom har rätt. jag grubblar för mycket

hm..


bortsett från allt grubblande tycker jag synd om mamma & pappa
dom fick mig nyss att nästan börja gråta när dom sa att
dom saknar kenny. det blir tungt när jag får höra sånt
tugnt. men jag förstår dom. det gör jag.

over and out, nog med allt.

Kommentarer
Postat av: Pidis

Det är alltid bra att kunna tänka.

Men att grubbla så som du gör är

verkligen inte bra, det vet du nog

tillochmed själv.



Sluta grubbla och lev livet, du ska

heller inte "ångra" "skitsaker" utan

bara göra nytta av dom, man lär sig

alltid något nytt. Eller hur?



Allt har en mening, you know.

Puss musmarie :*

2009-08-05 @ 19:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0