Together we found a way

sitter här och tittar ut genom fönstret
och njuter av att allt just nu känns bra
var hos idah & tobbe en vända inatt
hittade även johanna där
satt där, rökte, åt nötter och skrattade
länge sedan sist! ♥

idah ställde mig frågan, hur känns allting nu?
jag svarade att det, känns bra.
det känns bra, jag ljög inte.
allt känns bra. det känns som att kenny & jag gjorde det rätta.
vi passar kanske bättre som vänner och det är sånt man inser ibland.
vi pratar som ungefär som vanligt varje dag ändå och det gör inte mig något, det är bra. vi känner varandra för väl för att bara "säga upp kontakten". men nu vet ni, det känns helt okej. :)

känner mig för en gångs skull utvilad på morgonen nu,
har inga idiotiska drömmar längre som fått mig att ligga vaken
på nätterna, eller vakna tidigt på morgonen.
jag vaknar, ligger och känner att jag är utvilad ett tag
stiger upp och gör frukost. great! :)

nu blir det promenad, en rask en.
haha. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0