"det löser sig, jag lovar"

jag tycker att det är sjukt hur andra människor kan rensa en annan från tankar.
men när dom försvinner i en sekund kommer plötsligt tusen tankar in i huvudet.
jag saknar något dåligt, något som just nu inte är tillåtet

jag förstår inte hur den personen kan tränga sig in i mina tankar såhär huxflux
det säger bara pang, så börjar jag fundera och sakna.
jag mår ju bra nu, så varför ska jag sakna?
frågan är bara vad jag egentligen saknar.
tiden tickar, inget svar..

har mått bra hela veckan och inte tänkt för mycket
utan bara låtit allt bli som det blir
men nu, när jag sätter mig ned, i lugn och ro
så anfaller tankarna som om dom vore bakterier

som man säger, med tiden läker alla sår
tro det eller ej, det läker.. bara man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0