090826

Jahaja, vad ska man börja det här inlägget med då.
Skolan har dragit igång och det är verklligen ingenting jag hoppar högt för.
Skoldagen igår var slapp och har egentligen ingenting att erbjuda
förutom att vi förberedde för våran ute-dag med ettorna på fredag.

idag däremot skulle vi till Sälen på studiebesök och äta god mat idag så
jag satt mig på bussen imorse, mådde sådär.. "Ont i magen" som det heter.
men tänkte att, det går väl över. men icke! Det blev bara värre och tillslut
när jag väl framme i malung skulle sätta mig på bussen som skulle
ta oss till sälen, så ville jag spy. Tack gode gud för att jag inte gjorde det,
men det var nog nära. förstår inte vad jag har för fel med magen hela tiden.
Den har varit ganksa lugn i sommar och jag har inte haft ont så ofta som förut.
men när skolan nu dragit igång så blir det samma skit igen.
kanske borde kolla upp det, eller så får jag ta och lugna ner mina oroliga tankar?
haha, som om det skulle hjälpa.
någon dag i Sälen blev det inte iaf, utan jag åkte hem och blev ombäddad.
har legat utslagen framför tv'n hela dagen, sov i två timmar.
Har huvudvärk, men det börjar lugna ner sig.

Inför helgen känner jag något som stavas O-P-E-P-P.
Jag har ingen lust alls för att åka till Nås. 
Så det blir nog inte så heller. Förhoppningsvis får jag umgås med Idah ist.
Jag har börjat sakna henne om veckorna nu så jag håller på att gå av!
Åker som sagt till Falun nästa helg, så då får jag träffa dom allihop igen.
Ser hellre fram emot en sån kväll än en kväll i Nås, onödiga pengar.

nu blir det morotskaka så jag tackar för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0