090823

idag börjar jag med att säga grattis till världens bästa julia som fyller 17,
hoppas du får en bra dag musa!

blev sent inatt, kollade på American hostory X här hemma, helt själv.
en av dom bästa filmerna jag vet tror jag, får aldrig nog.
den slutade tre, gick över till idah och skrattade mitt i natten.
saknar dig om veckorna!
blev sent inatt iaf, och jag somnade direkt när jag lade huvudet på kudden.
något av det skönaste som finns här i livet, få somna direkt man lägger ned huvudet.
vaknade tidigt idag, ställde klockan på 11 och plågade mig själv att gå upp.
har ätit lite och sitter nu och väntar på att johanan ska
komma hit så vi kan ta en promenad.
senare idag åker jag nog till Herr.K en vända

..imagine all the people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0