090822

Har precis varit på fotboll, lillebror spelade så jag och Fredrik var dit och kollade på andra halvlek. Det är spännande sånt där. Träffade farmor och farfar där också!
fick oss en glass av min gulliga farmor. Go'a människa. :)

Min dag känns packad. Min kusin kommer nog över snart och
umgås med mig, vad nu vi ska hitta på är frågan.
Det är inte direkt toppen väder ute heller.
Ska förmodligen träffa Johanna ikväll,
och! jag ska träffa idah. saknar henne.

Kan ju hoppas på att andreas kommer till vansbro ikväll?
Hans vän fyller ju 18 idag, så det är konstigt om han inte kommer vara i byn.

Från ingenstanns kan jag säga att jag har ett huvud som snurrar, igen.
och jag känner mig lugn, trots allt. jag orkar helt enkelt inte tänka mig för mer.
man lever bara en gång och man har inte tid till att hata eller lägga ner för mycket tid på allt.
HÖJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0