090819

Planerar, jag har planer!
Sitter här och funderar på om jag ska åka till Falun över en helg framöver,
kanske första helgen i september? Den skulle passa bra.
Då har jag fått lön, så då kan jag samtidigt köpa en ny telefon
och allt annat jag behöver.
Får prata med flickorna om det när vi börjar närma oss den helgen.

Idag, mina damer och herrar. Så har jag lite planer iaf.
Jag ska strax ta mig en promenad & hoppas på att jag stöter på
Andreas och Bertils. Dom kommer förmodligen åka hem nu vid tolv.
Går hem igen, duschar och donar lite.
Ska kanske träffa herr.k idag, vi får se hur det blir med det.
Ska se Grey's halv sex, och sen något program på tv4, tjugo i elva ikväll.
Spööööööööökprogram.

Har ett konstigt humör idag, känner mig glad och sprallig och
vill bara härja och hoppa och studsa fram eller något.
Andreas och Bertils, vart är ni!?
Dom som alltid brukar härja med mig. :)
jag ska allt leta upp dom, så stort är inte vansbro!

Nu blir det promenad. Hoppas på att mamma, den sömntutan vaknat när jag kommer hem.
XOXOOOOXXOXOXOOOOOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0