090817

Sitter här och funderar ut vad jag behöver ha handlat.
och jag känner att jag kommer fram till allt för mycket
och för dyra saker, bl.a en ny mobiltelefon för att min mobil
har valt att inte ha skärmen vid liv, toppen.
sen behöver jag klippning och slingning för jag hatar
den hårfärg jag har just nu. borde kanske bli mörk igen?
kläder behövs, ny mascara behövs, något att tvätta bort
mascaran med behövs, nya skor behövs, ny jacka behövs.
usch så dyrt det blir. får ta en sak i taget.
en ny mobil är väl viktigast kanske, ganska svårt att vara utan faktst.
efter det kommer iaf nya skor!

johanna åker till falun idag, usch så surt.
men den här dagen blir nog seg,
imorgon ska jag försöka städa. Både på FK och i mitt rum.
eller så tar jag och städar ihop mitt rum idag. Får se :)

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0