090815

Har aldrig varit med om segare dag.
Och det är väl såhär dom kommer vara nu.
Seega. Alla börjar skolan till veckan,
alla utom vi som går i mupp-malung.
Men det ska man väl vara nöjd över antar jag.
Frågan är bara vad jag ska göra med mina dagar.

Jag vill åka härifrån, tänkte att jag skulle dra mig till västerås.
Men nej.. Hade jag haft körkort hade jag inte tvekat.
Så jag sitter här hemma och min dag handlar om
tv - dator - tv - dator - tv - dator. osv.
yey! så kul. Har iofs ingen lust att hitta på något heller.

Har ingen ork i kroppen, alla tankarna jag haft snurrande i
huvudet har väl sugit ur orken ur kroppen också. Haha..

Funderar på om jag ska ta en promenad, trots att jag inte känner för det.
Men ta en promenad och sen komma hem och hoppa in i duschen
låter faktist inte helt fel.

Till sist kan jag erkänna att jag bara känner för en kram just nu,
ett par manliga armar runt sig vore inte fel.
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0