090813

usch vilken beslutsångest jag har
det spelar ingen roll vad jag kommer fram till för beslut
jag kommer göra någon ledsen iaf
men vem?

jag måste vara egoistisk.
det är det enda rådet jag fått när jag frågat efter ett
jag vet inte vad jag annars ska vara
ska jag behöva tänka på alla andra?
och inte göra alls som jag vill?
det går inte. det går inte alls.
och jag gör fortfarande någon ledsen.. hur jag än gör.

väljer jag en, blir två ledsna
väljer jag två, blir en ledsen

frågan är bara vad jag själv vill.
jag håller på att bli tokig på mina egna tankar
för jag vet fan inte vad jag vill
vad är det som hindrar mig från att veta det?

om jag tänker på min framtid..
vad ska jag välja då?
en framtid som jag känner på mig KAN bli dålig
eller en framtid som jag inte alls vet vad den kommer ge

en förstår lite av mina tankar
två stycken förstår mina beslut som kan tas
men ingen förstår hur jag känner
inte ens jag själv

nog om det, allt snurrar ändå i huvudet
nu ska jag ta en promenad, mitt huvud vill inte men kroppen behöver det
röra på sig lite skadar nog aldrig
sen ska jag gå och städa på falukuriren
och efter det kanske det blir volleyboll om folk är sugna på det
imorgon ska jag åka till kennys mamma och äta kräftor
ska bli kul att få träffa henne igen
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0