Höst!

Hösten, hösten, hösten. Jag tror alla har något som dom tycker om när det gäller hösten. Det har i alla fall jag, jag nästan älskar hur det ser ut när man kommer ut. Lövens alla färger. Det är det bästa. Man går i lite varmare kläder och ser lite lagom mysig ut. Resten som hösten innebär är inget jag jublar över. Det blir kallt och rått ute, sommaren försvinner och vintern är på väg. Vinter är inget för mig, men visst har det också sin fina sida. Men inte som hösten. Sommaren är allra finast. Men hösten. Jag säger bara det, titta bara på löven.



På tal om hösten så fick jag här om dagen ett sms, ett heligt kedjebrev såklart, men i det kedjebrevet så stod det om hur människor kan blir att känna sig ensamma när hösten smyger på, vilket kanske också är sant. för det blir mörkt, kallt och ensamt. Förra hösten blev så för mig i alla fall, det minns jag. Så genom det så kan jag påpeka att du alltid ska finnas för dina vänner, när dom behöver dig. Vilket också var något som stod i smset.



Jag lämnar det där nu och försöker istället berätta om min dag. Min dag som inte alls har varit speciellt givande eller vad man säger. Det har inte hänt mycket vill säga. Började med en tuff morgon när jag skulle ta mig ur sängen, vet inte när jag var så fruktansvärt trött sist. Kom upp halv åtta ungefär och cyklade till bussen kvart i åtta. Toffsen på huvudet, blandning mellan gårdagens smink och nytt påkletat, jeansen på och jag kände mig äcklig. Höhö. Kom till skolan och min grupp hade servering, tycker om min grupp. Stor del av den iaf, så sköna tjejer. Och Lotta, vilken stjärna, hon är så lik Ywette ibland också. Om att inte ens tala om Linnea T, också en stjärna. Ja, alla är nog en stjärna för sig! Serverade grupp A, som hade haft kk idag. Så vi serverade dom deras egna mat som dom gjort. Höll ju på att tappa allt en vända. Och jag och Julia H, som jag nästan tror har minst händer, skulle ta huvudrätterna och servera, såklart dom störta tallrikarna. Jaja, inget vi tappade iaf. Som tur var. Slutade klockan tre, kom hem fyra och tog det lugnt. Fem igen så åkte jag till optikern och gjorde en koll till övningskörningen. Det är min dag, resten av dagen har jag tagit det lugnt. Sitter och väntar på Idol så jag ska mysa med lite chips i knät. Och pojkarna sjunger ikväll, fint det!

Usch, nu får det räcka, har skrivit allt för mycket. Take care!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0